wilt u donateur worden?

We hebben het voor elkaar gekregen om alle AED apparaten met bijbehorende kasten aan te schaffen en te plaatsen zodat de dorpen heart safe zijn. Buiten dat zijn er ook jaarlijkse kosten aan de AED apparaten, denk aan onderhoud zoals batterijen, elektroden, etc.
Omdat wij afhankelijk zijn van sponsoren en donaties vragen wij u om een kleine bijdrage.

Als U wilt kunt u een eenmalige schenking doen aan ons. Dit kan dit op het volgende bankrekeningnummer:

AED stichting Wouw
NL63 RABO 0156 5515 86

Of wordt ‘Vriend van AED Wouw en de Kerkdorpen’. Dit betekent dat u jaarlijks een bedrag naar keuze doneert. Zo steunt u onze stichting en de dorpsgenoten zonder al te veel moeite. Vul hiervoor onderstaande machtigingskaart in en stuur deze of geef de donatiekaart af op de adressen op de donatie kaart.

U kunt de donatie kaart hier downloaden